Aktualitások

 Figyelem:  A járványügyi helyzetre való tekintettel ügyfélszolgálatainkon és minden osztályunkon bizonytalan ideig szünetel a személyes ügyintézés.   -##-   A nagyatádi, csurgói és lábodi hulladékudvaraink bizonytalan ideig zárva tartanak.   -##-   Nagykanizsán a március 21-re és 28-ra meghirdetett elektronikai- és veszélyes hulladékgyűjtést  elhalasztjuk! 

Járványügy miatti felhívás

Tisztelt Ügyfeleink!

A járványügyi helyzetre való tekintettel az Önök és Munkatársaink védelme érdekében
a személyes ügyintézés bizonytalan ideig szünetel ügyfélszolgálatainkon és minden osztályunkon.
Kérjük Önöket, hogy ügyeiket telefonos vagy e-mailes elérhetőségeinken intézzék!

Nagyatád divízió: Nagyatád, Csurgó, Lábod hulladékudvarai bizonytalan ideig zárva tartanak.

Nagykanizsa divízió hulladékudvarai továbbra is nyitva tartanak.

Elérhetőségeink:

Nagykanizsai ügyfélszolgálat: 06 93 537 384
Nagyatádi ügyfélszolgálat: 06 82 553 665
Szállítás: 06 93 537 380
Környezetvédelmi csoport: 06 93 537 389

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Köszönettel:

Pannonia Cégcsoport Vezetése


Nagyatád divízió hulladékudvarainak bezárása

MD hulladékudvarok bezárása


Elektronikai és veszélyes hulladékgyűjtés, 2020 tavasz - változás

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a koronavírus miatt az országban kihirdetett vészhelyzettel és rendkívüli intézkedésekkel párhuzamosan a 2020. március 21-re és március 28-ra tervezett lakossági veszélyes- és elektronikai hulladékgyűjtő akciónkat elhalasztjuk.

Hulladékudvarainkban a hulladék elhelyezése továbbra is biztosított. Vár utcai hulladékudvarunkban április hónapban a képmegjelenítős hulladék leadása is díjmentes.


Lomtalanítás - Nagykanizsa, 2020 tavasz

Tájékoztatjuk Nagykanizsa város lakosságát, hogy az idei évben is megrendezésre kerül a tavaszi lomtalanítási akció.

Az elmúlt évekhez hasonlóan továbbra is előzetes egyeztetés szerint lomtalanítunk:
a lomtalanítási akció 2020. április 01-től 2020. május 08-ig tart, jelentkezni 2020. március 9. és 2020. március 27. között, munkanapokon 8:00-16:00 óráig lehetséges az alább olvasható módon:

Társasházak esetén a lomtalanítási szándékot a közös képviselők a Vár u. 5. szám alatt lévő szállítási irodában jelenthetik be személyesen 2020. március 9-től 2020. március 27-ig, munkanapokon 8:00-16:00 óráig.
A közösen leegyeztetett időpontra a Szolgáltató a lomhulladék elszállítására konténert biztosít.

Családi házas övezetben lakók esetén változás történt: a várost 3 területre osztottuk és ennek megfelelően kizárólag az adott területre vonatkozó, egyetlen gyűjtési napra lehet a lomtalanítási szándékot előre jelezni.
Családi házas területek és lomtalanítási napok:

  • 1-es terület zöld zóna - 2020. április 4., szombat: Északi városrész, Palin, Korpavár
  • 2-es terület sárga zóna - 2020. április 18., szombat: Déli városrész, Miklósfa, Katonarét, Sánc, Szabadhegy, Bagola, Kisfakos, Nagyfakos
  • 3-as terület piros zóna - 2020. április 25., szombat: Király utca a körforgalomtól nyugatra, Vár utca, Kiskanizsa, Bajcsa

Nagyobb méret megjelenítéséhez kattints a képre!

Csak előzetesen lejelentett címekről szállítjuk el a lomhulladékot.
Az igényt és annak pontos helyét (lakcím) a Viridis-Pannonia Nonprofit Kft. Szállítási osztályának 06-93/537-380-as telefonszámán kell bejelenteni 2020. március 9. és 2020. március 27. között, munkanapokon 8:00-16:00 óráig.
A családi házas övezetben tömörítős hulladékgyűjtő gépjárművet biztosítunk, külön konténerek nem kerülnek kihelyezésre: a háztartásban keletkezett lomot az ingatlan előtti közút mellé, a forgalmat nem akadályozó módon kell kihelyezni a lomtalanítási nap reggelén 7 óráig.
Kérjük, hogy a kisebb méretű lomot zsákban vagy dobozban szíveskedjenek kihelyezni a szétszóródás megelőzése érdekében! A lomtalanítás költségét a rendszeres hulladékszállítási díjak fedezik, a szolgáltatást a rendezett státuszú ügyfeleink részére biztosítjuk, ezért a szerződéssel nem rendelkező, valamint a rendezetlen, szüneteltetett szerződésű, illetve a díjhátralékos ügyfeleinktől a lomhulladék nem kerül elszállításra.

Felhívjuk a lakosság figyelmét, hogy a lom nem tartalmazhat háztartási hulladékot, építési törmeléket (beton, tégla, cserép, csempe-járólak, WC csésze, mosdókagyló, ajtó-ablak stb.), kerti hulladékot, faágat, autógumit, elektronikai hulladékot (televízió, számítógép, hűtőszekrény, mosógép stb.), illetve veszélyes hulladékot.

A Vár u. 5. szám alatti hulladékudvarban egész évben továbbra is térítésmentesen adhatók le a háztartásokból származó, elkülönítetten (szelektíven) gyűjtött hulladékok és a lakossági veszélyes hulladékok, valamint háztartásonként évente 5 db személyautó gumi. Kérjük ezért, hogy az újrahasznosítható csomagolási hulladékokat (fehér és színes üveg, papír, műanyag, fémdoboz, italos kartondoboz) ne a lomokkal együtt helyezzék ki, használják a kihelyezett elkülönített (szelektív) hulladékgyűjtő szigeteket és a hulladékudvart!

Kérjük együttműködését környezetünk tisztaságának megóvásában!

Köszönettel, az Ön Szolgáltatója: Viridis-Pannonia Nonprofit Kft.


A hulladékszállítási díjhátralék díjbeszedőnek is fizethető

Magyarország Kormánya a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt (NHKV Zrt.) létrehozásával a rezsicsökkentés eredményeinek megőrzését, a hatékony hulladékgazdálkodási rendszer kialakítását, továbbá a magyar és uniós környezetvédelmi szabályok maradéktalan érvényesítését tűzte ki célul.

E célok elérése érdekében az NHKV Zrt. a hulladékszállítási közszolgáltatási díj beszedésének jogosultja. A hulladékgazdálkodási rendszer átalakítása mára lezárult, ennek köszönhetően a hulladékszállítási közszolgáltatási díj pontos beszedését lehetővé tevő informatikai rendszer is működik.

Az NHKV Zrt. célja a díjhátralékok és a lakosság terheinek csökkentése. Az ingatlanhasználók túlnyomó többsége az NHKV Zrt. hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjra vonatkozó számláját a számlán feltüntetett határidőig kiegyenlítette. A lakosság töredéke azonban, bizonyára a változások és átalakítások miatt egyes esetekben nem megfelelő időben teljesítette a számlán jelölt kötelezettségeit. Mindazonáltal a lakosság fizetési kötelezettsége fennáll, de az NHKV Zrt. az elmúlt időszakban felhalmozott tartozásokra késedelmi kamatot nem számít fel.

Az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. a hulladékszállítási közszolgáltatási díjhátralékok beszedése és kezelése érdekében közbeszerzési eljárást folytatott le, amelynek eredményeként 2018. január 1. napjától a Közszolgáltatási Díjbeszedő Konzorciumot bízta meg, a díjhátralékok beszedésével összefüggő egyes feladatok ellátásával.

A megállapodás értelmében, az NHKV Zrt. által biztosított adatbázis alapján az ingatlanhasználót személyesen felkereső díjbeszedő fog kísérletet tenni az esetleges díjhátralékok beszedése érdekében. Fontos kiemelni, hogy a személyes felkeresés elmulasztása nem jár azonnal a végrehajtási eljárás megindításával.
Amennyiben a személyes felkeresés alkalmával a díjbeszedő nem találja a megadott címen az ingatlanhasználót, úgy értesíti az újabb látogatás időpontjáról, amelynek során lehetőség van a befizetés realizálására.

A konzorciumi partnerek személyes beszedést végző munkatársai minden esetben fényképes igazolvánnyal igazolják kilétüket, a személyes felkeresés során a kiegyenlítetlen számlával mindenben megegyező „Beszedési értesítő” alapján jogosultak készpénzben, a számla teljes összegének átvételére – részteljesítésre ez alkalommal nincs mód. A díjbeszedő a készpénz átvételét a Beszedési értesítőn aláírásával igazolja, amelyet az ingatlanhasználó részére ad át.

A díjbeszedőknél a személyes felkeresés során lehetőség nyílik a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás igénybevételével kapcsolatos változások (pl. ingatlanhasználó adatainak változása) bejelentésére, díjbeszedők általi rögzítésére is, ezek további feldolgozását az NHKV Zrt. a megkötött szerződéses partnerek és a közszolgáltatók bevonásával biztosítja. A díjbeszedők emellett felvilágosítást adnak a további ügyintézéssel kapcsolatos teendőkről is.

Az egyes településeken a díjbeszedést ellátó megbízottak személyéről az NHKV Zrt. megbízásából a konzorciumi partnerek tájékoztatják a települési önkormányzatokat is.


Tájékoztatjuk a Lakosságot, hogy 2016. január 1-től a régi, „Saubermacher” feliratú zsákokat nem áll módunkban elszállítani.
Megértésüket köszönjük!