Tisztelt Ügyfelünk!
Felhívjuk figyelmét, hogy a számlafizetéssel (számlabefizetés, számlakorrekció, részletfizetési kérelem stb.) kapcsolatos bejelentéseket és panaszokat az NHKV Zrt. ügyfélszolgálatán teheti meg:
https://nhkv.hu/orszagos-ugyfelszolgalat/
Ügyfélszolgálatunk időpontfoglalási rendszerén keresztül az alábbi ügyek intézésre nyílik lehetősége:
- adatváltozás (szerződéskötés, -módosítás, -megszüntetés),
- folyószámla kivonat, számlamásolat, pótcsekk iránti kérelem
- illetve egyéb technikai jellegű kérdésekkel kapcsolatos ügyintézés.
Felhívjuk figyelmét, hogy a telefonszám kivételével minden adat kitöltése kötelező!
Ön sikeresen lefoglalta a kiválasztott időpontot.
Erről a rendszer a megadott e-mail címre emlékeztető levelet küldött.
Kérjük, hogy amennyiben van ügyfélhívó az adott ügyfélszolgálaton, akkor azon az "Időpontra érkeztem" menüt szíveskedjen kiválasztani!